ALLAH...

Wednesday, June 8, 2011

sedikit kisah...

hari bertukar hari...
minggu bertukar minggu...
bulan berganti bulan...
tahun berganti tahun...
tamatlah perjuangan untuk 
mencapai kecemerlangan dalam pmr...
alhamdulillah..
dengan izin-NYA 
aku dapat keputusan yang cemerlang...
sekarang aku berada dalam tingkatan empat...
dan aku belajar di kelas 4 taufik...
nak cite c-kit...
mule2 aku xnak masuk klas ni...
aku siap pegi jumpe ustaz mintak tukar kelas.
tapi ustaz kate tak boleh...
kenape aku nak tuka klas?
mm...sebab syifa ade kat kelas hidayah..
i love her very much..
one of my best friend...
tapi sekarang...aku dah suke kat kelas aku..
especially geng2 5 belakang..
haha...sayang korang sgt2...
nak kenal geng2 belakang...?..
boleh jap erk...haha...






ok..ni aku..they used to call me ~e-cah~
tapi act..aku lagi suke org pggil aisyah...
hehe...
this is najwa...
hey2..die ni pkb taw....
telalu taksub dgn novel..haha...
a novel addicter?...mmm..

so..yang ini e-zah...
nampak cam sedap je lauk
kenduri tu..sampai licin ko makan..
haha~

yaya....
bakal pkr kripton...
duduk sebelah aku dalam kelas..
time die tido aku xtido..
begitulah sebaliknye..
tapi kdg2..kitorg due je tdo..org len x tido....


see ya....this is bella..
aku xnak taip name ko yg pjg mcm
ketapi tuh...lenguh2...
haha....a choclate addicter...
n also a choclate supplier for me n yaya...

all work and no play
makes Jack a dull boy..
so..have fun...
enjoy your life..
but never forget your creator...
thank you Allah...
for let me know this 4 girls..
thank you Allah ...
for let me be a part of 4 taufik...
thank you Allah...
for everything you gave me...
ALHAMDULILLAH....


No comments:

Post a Comment