ALLAH...

Tuesday, June 7, 2011

cita-citaku...

DOKTOR...
aku memang nak jadi doktor...
aku akan buat yang terbaik 
untukn capai cite2 aku...
sape pon x boleh lunturkan semangat aku...
klu nak kan...
adesorg hamba Allah...
pernah kate kat aku..
camniey......
"nape ecah x nak jadi cikgu,
mak ngn ayah ecah kan cikgu,
biasenye org yang mak bapak 
keje cikgu niey,jd cigu jugak"
owh..aku agak hot laa mase die kate bende ni...
tapi pastu aku pike balik...buat pe aku nka marah kat die..                                                             
buang mase je...lgpon die xdelaa jahat sgt...ngn aku..       
aku jadikan kate2 die sbgi satu cabaran....
aku akan buktikan aku boleh jadi doktor..
aku akan buktikan..walaupun mak ayah aku
due2 keje cikgu,aku ttp boleh jadi doktor...
aku akan buktikan...xkire siape mak ayah kite...

ape keje diorg sekalipun...

kalau kite ade keinginan..kite mesti boleh!                                           
aku berserah n bertawakkal pada pencipta aku ya kholiq...
aku redha pada ketetapanmu...
dan aku tetap berdoa agar KAU lihat usahaku YA ALLAH...
insyaallah...

No comments:

Post a Comment