ALLAH...

Tuesday, June 7, 2011

satu hari...

satu hari, aku jalan2 kat zoo negara dengan adik2 aku ngn sepupu2 aku..
pastu, mase nak balik tu, kitorg sggh jap kat kdi nak beli bubble tea...
aku beli vanilla...sedap..my favourite..haha...
pastu...mase tgh tggu adik aku..aku nampak sorg pakcik ni tgh
kuti botol2 plastik kosong dalam tong sampah sebelah aku...
aku rase macam nak nangis je...
sedih sgt...
sbgi seorang remaja yang biasa dalam otak aku ni bermain 1001 macam soalan...
drpd 1001 soalan tu... aku dpt buat satu tekad dlm diri aku
bile dah tue nanti..aku xnak jadi mcm tu..
dan aku takkan biarkan parents aku jadi macam tu...
aku nak diorg bahagie...
aku nak doirg sentase gembire...
kpd pakcik yg kutip botol tu...
aku tak cakap tu satu keje yang hine
cume bg aku... dlm usia yang mcm tu...
dia layak utk dpt sesuatu yang lebih baik...
hanya doa yang mampu aku titipkan....
aku sayang mak ngan ayah aku sangat2....

No comments:

Post a Comment