ALLAH...

Friday, June 10, 2011

bahas...

saya sangat suke jadi pembahas....
i love debate very much!!
debat mengajar saya cara berfikir secara  rasional...
kadang...cara untuk memanipulasi keadaan...
cara untuk meyakinkan orang...
cara nak terima hakikat tentang menang dan kalah... 
bahas ajar saya banyak bende....
i love that..
haha....
it gives us chances to give  our opinion...
to open our mind...
and...bahas juga ajar saya...
untuk jadi diri saya sendiri..
di mana  sahaja sya berada....
bahas juga ajar saya jangan pernah pandang enteng 
terhadap sesuatu...
terhadap seseorang...
atau terhadap ape jua perkara...
eveything has pros and cons right...?
we have to accept that reality....
berpijaklah di bumi yang nyata wahai rakan-rakanku...
~lol~ <3 <3 <3.....


saya...dan cikgu salina....
cikgu yang sgt berdedikasi dalam melatih kami...
terima kasih banyak2..cikgu....
<3 <3 <3 ......

izzati...farah..dan saya....
jalan2 mase ays open....
pembahas2 form 4....
love u guys....
no doubt...i am always having a great
time with u guys.....


ainaa najihah...dan saya!
haha..she is an english debater...
kat hk...die dpt best speaker..
5 kali b`trt2...hbt x...
lurv u ainaa...one of my best buddies...

dormmates kat tkc while hksbp 2011...
miss u guys...mozacians...
betul x saye eja tu..haha...


jom bahas!!!!!!......

No comments:

Post a Comment