ALLAH...

Saturday, October 1, 2011

sayasygkamoo...edisi 1

NAJWA HARYANI ZULKEPLI


AKU SYG KAMOO...


NAJWA YG PEGANG KATAK TUH......


ya allah,
kau telah temukan aku dengan 
insan-insan yg setia...
saat air mata turun membasahi
pipiku...
saat jeritan bagai guruh dilemparkan...
mereka jadi penenang...
mereka tunjukkan padaku...
apa itu erti kawan...
saat nipisnya kepercayaan org
terhadap diriku...
kepercayaan mereka tak pernah berubah...
masih sama...masih tebal rasa itu...
dulu kekhilafan menilai...
menyebabkan aku hanyut...
dalam kebahagiaan dengan KACA...
sakit sangat sakit...
darahnya mengalir tiada henti...
namun hadirnya insan2 ini...
menyebabkan aku tersedar...
inilah hikmahnya...
ALLAH tunjukkan padaku ...
yg mana intan,yg mana kaca...
alhamdulillah...
alhamdulillah...
alhamdulillah...
terima kasih ya ALLAH...
aku mohon  padaMU...
pimpin aku dan rakan2ku...
menuju syurgaMU...
mencapai redhaMU...
menggapai cintaMU....


terima kasih ALLAH...

No comments:

Post a Comment